Tilaus käsitellään viimeistään tilauksen vastaanottoa seuraavana arkipäivänä. 

Käytämme toimituksissa Postin palveluita. Valmiiksi hinnoitellut toimitustavat koskevat toistaiseksi vain Suomen sisällä tapahtuvia toimituksia. Kunkin toimitustavan hinnan näet toimitustapaa valittaessa. Kaikki Postin kuljetukset ovat 100 % hiilineutraaleja.

POSTI

  • Kirje - Kevyille ja pienille tuotteille, jotka mahtuvat kirjekuoreen eivätkä ole vaarassa rikkoutua. Kirjeet jaetaan vastaanottajille pääsääntöisesti 4 päivässä. Tavallinen kirje ei sisällä lähetystunnusta, joten sen kulkua ei voi seurata lähetysten seurannassa.
  • Postipaketti – Postipaketin noudat vaivattomasti laajasta yli 1 400 palvelupisteen verkostosta, johon kuuluvat postit ja pakettiautomaatit. Vastaanottaja noutaa paketin saapumispäivänä klo 19:n jälkeen. Paketit jaetaan myös lauantaisin yli 420 Postin pakettiautomaattiin ja palvelupisteeseen pääkaupunkiseudun, Turun, Tampereen, Lahden, Seinäjoen, Porin, Jyväskylän, Kuopion ja Oulun alueella. Koko enintään 120 x 60 x 60 cm/ 35 kg
  • Kotipaketti – Kotipaketti on helppo ratkaisu verkkokaupan asiakkaille. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä, jolloin sovitaan jakeluaika. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä. Koko enintään 120 x 60 x 60 cm/ 35 kg.

Tilauksen nouto myymälästä 

  • Haku myymälästä - Lähetämme asiakkaille erikseen ilmoituksen, kun tilaus on käsitelty ja noudettavissa asiakkaan valinnan mukaan Jumbon tai Iso Omenan  myymälästämme. Säilytämme tilauksia viikon ajan. Ilmoitathan mahdollisista noutoesteistä asiakaspalveluumme numeroon 0106174402 tai sähköpostilla asiakaspalvelu (at) bronco.fi. Sovitaan sinulle paras aika hakea paketti!

    PALAUTUS- JA TAKUUEHDOT

    Joskus ostoissa sattuu huteja ja niin myös meillä on 14 päivän harkinta-aika ostoksissa. Palautus on ilmainen. Ostosarjamme ovat varsin pienet ja olemmekin tosi iloisia saadessamme "huti"-ostokset mahdollisimman pian takaisin myyntiin. Yhdelle epäsopiva on toiselle sopiva ;-)  Palautettujen tuotteiden tulee aina olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Palautuksissa ja vaihdoissa ole aina yhteydessä meihin asiakaspalvelu (at) bronco.fi tai voit myös soittaa puhelimella 0106174402 

    TUOTEREKLAMAATIOT

    Reklamaatio-oikeus koskee tuotteiden valmistus- ja materiaalivirheitä, ei tuotteen normaalia kulumista, virheellisestä käsittelystä aiheutunutta vahinkoa tai hoito ohjeen noudattamattomuutta. 

    Reklamaatiot ovat tosi kurjia ja onneksi niitä sattuu tosi harvoin. Jos tuotteessa kuitenkin on vika, niin olethan yhteydessä meihin asiakaspalvelu (at) bronco.fi tai 0106174402

    ONGELMATILANTEET PALAUTUKSISSA

    Jos lähettämänne paketti on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksessa, olettehan yhteydessä valitsemaanne kuljetusyhtiöön. Postin vikailmoituksen voi tehdä:

    https://beta.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta/henkiloasiakkaiden-asiakaspalvelu

    LUNASTAMATON PAKETTI

    Lunastamattomista lähetyksistä perimme sekä lähetystä, että palautusta koskevat toimituskulut.

    Kiitos, on ilo palvella!